Wycieczka nad Bałtyk

Tradycyjnie jak co roku uczniowie klas pierwszych wzięli udział w obozie integracyjnym. Na wycieczkę wyruszyliśmy w niedzielę 11 września 2022 r. Prawie całodniową podróż zakończyliśmy spacerem brzegiem morza w towarzystwie zachodzącego słońca. W Jastrzębiej Górze spędziliśmy 5 dni, ale codziennie wyjeżdżaliśmy na wycieczkę.  Wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Trójmiasto, odwiedziliśmy Westerplatte i molo w Gdyni Orłowo. W kolejnym dniu pojechaliśmy do miasta Hel, odwiedziliśmy Muzeum Rybołówstwa oraz Fokarium i obserwowaliśmy karmienie fok. Z portu w Helu pływaliśmy wzdłuż wybrzeża statkiem wycieczkowym Morgan. Bardzo ważnym wydarzeniem była też wizyta w Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni wraz z udziałem na warsztatach „Nie igraj z uzależnieniem”. Pogoda nam dopisywała i kilka razy byliśmy na plaży, graliśmy w siatkówkę, budowaliśmy rzeźbę z piasku, spacerowaliśmy plażą lub lasem, wyszliśmy na latarnię w Rozewiu i przemierzyliśmy wąwóz Lisi Jar.

W trakcie obozu realizowaliśmy program profilaktyczny, czego efektem są plakaty przygotowane przez uczniów pracujących w grupach i zostaną zaprezentowane w szkole.